Zambia - Reisverslagen van Neline Fikkert - WaarBenJij.nu Zambia - Reisverslagen van Neline Fikkert - WaarBenJij.nu

Zambia

In Zambia zal ik samen met nog 5 meiden gaan wonen in een huisje bij het bisdom van Chipata. Daar zullen we gaan werken aan verschillende projecten. Zo gaan we o.a. voorlichting geven aan tienermoeders en sexworkers, maar ook gaan we een aantal weken naar het platteland om daar in het health centre te werken.

Recente Reisverslagen:

22 November 2016

Over safari's, een ossenkar en stroomuitval...

24 Oktober 2016

Afgelopen week...

24 Oktober 2016

Afgelopen week...

13 Oktober 2016

Eerste dag Nabvutika

08 Oktober 2016

Opstarten projecten
Neline

Hoi allemaal, Ik doe de opleiding hbo Verpleegkunde. In het kader van deze opleiding doe ik de minor International Sustainable Development. Voor deze minor ga ik straks 4 maanden naar Zambia. In Zambia zal ik samen met nog 5 meiden gaan wonen in een huisje bij het bisdom van Chipata. Daar zullen we gaan werken aan verschillende projecten. Zo gaan we o.a. voorlichting geven aan tienermoeders en sexworkers, maar ook gaan we 2 weken naar het platteland om daar in het health centre te werken. Ik ga proberen jullie via deze blog op de hoogte te houden van mijn belevenissen in Zambia. Groetjes, Neline

Actief sinds 16 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7444

Voorgaande reizen:

25 September 2016 - 23 Januari 2017

Zambia

16 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: